Комплаєнс та ділова етика

Контактна інформація

Відділ по роботі з клієнтами

8 (044) 390-55-66

ua@hilti.com
Дотримання правових та етичних норм, а також справедлива конкуренція, є невід'ємною частиною бізнесу компанії. Наші дії завжди основані на чесності, відповідальності, послідовності і передбачуваності, - незалежно від нашого місцезнаходження. Цей принцип ведення бізнесу дозволяє нам будувати довірливі відносини з власниками компаній, співробітниками, клієнтами, діловими партнерами і суспільством в цілому.

Будучи учасником важливих міжнародних ініціатив, ми прагнемо робити ще більше для боротьби з корупцією та підтримки соціальних і екологічних стандартів.

У 2004-му році компанія Hilti Corporation приєдналася до програми «Партнерство проти корупції» на Всесвітньому Економічному Форумі в Давосі, Швейцарія, метою якого є введення антикорупційних заходів в будівельному секторі економіки по всьому світу. Цим ми підкреслюємо, що компанія підтримує політику повної нетерпимості до хабарництва.

У 2006-му році компанія Hilti Corporation стала учасником Глобального договору ООН, який також спрямований на протидію корупції. Дана добровільна ініціатива, створена під патронатом Організації Об'єднаних Націй, що зобов'язує компанії дотримуватися соціальні та екологічні стандарти. Будучи учасником важливих міжнародних ініціатив, ми прагнемо робити ще більше для боротьби з корупцією та підтримки соціальних і екологічних стандартів.

Кодекс поведінки для співробітників


Ми закликаємо співробітників і керівників до постійного дотримання всіх чинних зовнішніх і внутрішніх вимог, правових та етичних норм. Кодекс поведінки служить орієнтиром для прийняття правильних рішень у нашій повсякденній діяльності. Навчання основам комплаєнс, яке проходять усі працівники компанії, ми також доповнюємо спеціальними тренінгами для окремих підрозділів/ груп. Роботу керівника комплаєнс у штаб-квартирі по впровадженню передових комплаєнс-ініціатив підтримують понад 70-ти місцевих і регіональних комплаєнс-менеджерів по всьому світу.

Кодекс поведінки для постачальників

Так як Кодекс поведінки постачальника є невід'ємною частиною стандартного договору, ми очікуємо, що наші постачальники підтримують основні положення в галузі прав людини, трудових прав, охорони праці та навколишнього середовища, а також утримуються від корупції. Ці норми обов'язкові, навіть якщо відповідні національні або міжнародні закони містять більш м'які стандарти. Ми здійснюємо моніторинг діяльності наших постачальників з допомогою різних інструментів - таких, наприклад, як аудит.

Скачати кодекс поведінки постачальників Hilti

Ми помістили cookies на ваш комп'ютер, щоб зробити роботу з сайтом краще. Ви можете змінити налаштування cookies в будь-який час. Ви можете закрити це повідомлення і продовжити роботу з сайтом.