Умови співпраці

Умови замовлення

Постачання товару здійснюється за заявками Покупця за цінами, визначеними відповідно до прейскуранта Hilti, який є чинним на момент замовлення. Заявки можуть направлятися Покупцем з використанням будь-якого узгодженого Сторонами способу зв'язку. Заявки повинні містити інформацію щодо найменування, асортименту та кількості товару, що замовляється.

 
Вартість і умови оплати

Вартість поставки товару фіксується в гривні в накладній і включає в себе також вартість тари, упаковки, маркування товару, транспортні витрати до пункту призначення (при доставці товару Покупцю), митні витрати, податки та збори, що сплачуються на території України.
Вартість ремонту обладнання фіксується в гривні в рахунку-фактурі і включає в себе вартість запасних частин і оплати праці, транспортні витрати до пункту призначення (при доставці товару Покупцю), митні витрати, податки та збори, що сплачуються на території України. Розрахунки за поставку товару\партії товару здійснюються в гривні на розрахунковий рахунок ТОВ "Хілті (Україна) ЛТД". Обов'язок Покупця по оплаті товару і / або ремонту обладнання вважається виконаним з моменту надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок ТОВ "Хілті (Україна) ЛТД" в повному обсязі.

Допускається поставка товару з відстрочкою платежу за умови підписання сторонами відповідного договору.

Компанія Hilti максимально відрізняється від інших виробників і продавців. Ми прагнемо бути кращим партнером для Вас, пропонуючи не тільки продукцію найвищої якості і професійний сервіс, а також продукцію за конкурентоспроможною ціною при поточній ситуації на ринку і вартості сировини. На сайті Hilti Онлайн для незареєстрованих клієнтів вказані ціни з мінімальними знижками від цін по прайс-листу.
З 01.01.2016 вступають в силу зміни: на Hilti Онлайн будуть відображатися ціни згідно прайс-листу для незареєстрованих клієнтів. Для актуальних клієнтів підсумкові ціни не зміняться. Для того, щоб побачити кінцеву ціну для Вашої компанії, Вам необхідно увійти в свій особистий кабінет (зареєструватися). Політика щодо ціноутворення Hilti поширюється на всіх клієнтів на території України, включаючи фізичних осіб, що купують товар за готівковий розрахунок в Hilti центрах.

Інформація носить виключно інформаційний характер і не є публічною офертою.

Умови доставки


Постачання товару здійснюється після отримання оплати за рахунком. Терміни доставки замовлення встановлюються відповідно до графіка поставки в населений пункт. Найменування, асортимент і кількість товару, вказаного в рахунку, можуть бути змінені тільки після додаткового узгодження сторонами. На вимогу Покупця і/або в разі відсутності на складі Hilti будь-якого товару, замовленого Покупцем, терміни його поставки (або додаткового постачання) узгоджуються Сторонами додатково. Hilti має право поставити товар партіями по мірі надходження на склад.

Постачання товару здійснюється на умовах постачання, що діють на момент замовлення, або шляхом передачі товару перевізнику Покупця, або шляхом надання товару в розпорядження покупця на складі Hilti (відбір товарів покупцем). Доставка товару не включає вивантаження товару, підйом товару на поверх тощо. Спосіб поставки визначається за погодження сторін при оформленні рахунку.

При отриманні товару підписати накладну і/або акт виконання сервісних послуг може тільки особа, яка має на це повноваження (згідно зі Статутом або за довіреністю). При цьому, в товарних накладних обов'язково зазначаються посада и розшифровка підпису одержувача, реквізити довіреності, оригінал якої передається представнику нашої Компанії або водієві транспортної Компанії разом з накладною.

Моментом постачання товару, а також моментом переходу права власності за на товар і ризиків випадкової загибелі/пошкодження товару буде вважатись момент передачі товару в розпорядження Покупця або перевізника Покупця, що має підтверджуватися відповіднім підписом уповноваженого представника Покупця, зробленої на транспортної накладної та/або товарної накладної.


Умови повернення товару


Фізична особа:


Фізична особа має право повернути товар впродовж 14-ти календарних днів після покупки відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII

Примітки:

Повернення комбінованого артикулу (набір товарів, які поставляються в комплекті и мають один номер артикулу) можливе тільки в повному обсязі. Повернення окремих складових не є можливим.

Юридична особа:

• Юридична особа може повернути товар протягом 14-ти календарних днів з дати продажу (дня виставлення рахунку-фактури) компанією ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД»
• Для повернення товару, юридична особа повинна підготувати заяву на повернення та виписати зворотну накладну
• Товар повинен бути повернутий кратно пакуванню
• Упаковка і товарний вигляд мають бути збережені
• Повернення комбінованого артикулу (набір товарів, які поставляються в комплекті і мають один артикул) можливе тільки в повному обсязі. Повернення окремих складових не є можливим
• Товар повинен бути доставлений клієнтом до Хілті Центру
• ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД» залишає за собою право, без пояснення причин, відмовити в задоволенні запиту на повернення раніше придбаного товару

Особливі умови:

• Повернення товару з терміном придатності (хімічні анкери, протипожежна хімія тощо) здійснюється з обмеженнями (уточніть перелік дозволених до повернення товарів з терміном придатності по телефону: 044 390 5566
• Строк повернення товару, що має термін придатності (хімічні анкери, протипожежна хімія і т.д.) становить 14 календарних днів з дня продажу (дня виставлення рахунку-фактури) компанією ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД»
• Повернення товару з терміном придатності можливий тільки кратно пакуванню
• При поверненні товару з терміном придатності, залишковий термін придатності повинен бути більше 2-х місяців
• Алюмінієвий профіль поверненню не підлягає
• Повернення спеціальних артикулів (артикули, ввезені в Україну за спеціальним замовленням клієнта для виконання робіт на об'єкті) заборонений
• Повернення коронок спеціальної довжини (обрізаних та напаяних) заборонений
За додатковою інформацією Ви можете звернутися за безкоштовним телефоном: 044 390 5566

Гарантійні зобов'язання

Для передачі обладнання в ремонт Покупець зобов'язаний звернутися до відділу по роботі з клієнтами, в Hilti Центр або в сервісний центр Hilti або оформити заявку на ремонт обладнання на сайті www.hilti.ua. Передача обладнання в сервісний центр здійснюється відповідно до акта здачі в ремонт, що підписується уповноваженими представниками кожної із сторін. В акті прийому-здачі обов'язково вказуються тип обладнання, серійний номер, комплектація, коментар Покупця про характер поломки, побажання Покупця про вид необхідного ремонту (повноцінний або мінімальний), адреса доставки відремонтованого обладнання з ремонту. Передача обладнання через службу доставки Hilti здійснюється тільки після оформлення заявки на ремонт обладнання Покупця, при цьому уповноваженою особою Hilti буде представник служби доставки, який безпосередньо приймає обладнання у Покупця. При оформленні акту здачі обладнання в платний ремонт, в акті здачі-приймання вказується обмеження вартості ремонту, узгоджене з Покупцем.
 

Товарні знаки і комерційні позначення

Покупець погоджується з тим, що весь товар Hilti/Хілті, його дизайн, форма, механізм, найменування і товарні знаки Hilti/Хілті (зареєстровані та незареєстровані) є виключною інтелектуальною та промисловою власністю ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД». Покупець не має права купувати будь-які права, титул або частку на будь-якої товарний знак Hilti / Хілті або пов'язаний з ним об'єкт інтелектуальної власності або ділову репутацію без письмового узгодження з ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД». Вищевказане поширюється на компоненти або позначення, подібні до ступеня змішування з товарними знаками Hilti / Хілті. Покупець повинен максимально сприяти захисту ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД» від усіляких порушень його прав на промислову та інтелектуальну власність. Покупець зобов'язується не реєструвати товарні знаки або найменування ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД» в якості доменних імен.
Будь-яке використання товарних знаків або комерційних позначень, а також логотипів Покупцем потребує спеціального письмовому схвалення ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД».


Застосовне право
Відносини сторін регулюються нормами чинного законодавства України.

Антикорупційні умови


Сторони підтверджують, що вони, їх афілійовані особи, працівники або посередники під час співпраці не виплачували / не виплачуватимуть, не пропонували / не пропонуватимуть виплатити і не дозволяли /не дозволятимуть виплату будь-яких грошових коштів або цінностей прямо або побічно будь-яким особам для здійснення впливу на дії або рішення цих осіб з метою отримати будь-які неправомірні переваги або досягти інших неправомірних цілей (наприклад, для отримання знижок і ін.).
При виконанні своїх зобов'язань за цим Договором сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються як дача або одержання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги законодавства про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом.

Конфіденційність


Сторони зобов'язуються не розголошувати конфіденційну інформацію третім особам при відсутності письмової згоди іншої Сторони, а Покупець додатково зобов'язується не використовувати комерційну інформацію ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД», розміщену на сайті www.hilti.ua, як протягом терміну співпраці, так і протягом 5 років після його припинення.
Сторони збирають, обробляють, комбінують, запам'ятовують і використовують особисті дані співробітників Сторін. При цьому Сторони зобов'язані виконувати визначені законом заходи для захисту, а також способи обробки та використання персональних даних.

Ми помістили cookies на ваш комп'ютер, щоб зробити роботу з сайтом краще. Ви можете змінити налаштування cookies в будь-який час. Ви можете закрити це повідомлення і продовжити роботу з сайтом.