Доставка при сервісному обслуговуванні

Hilti організує відправку та забір інструменту своїм водієм із та в Сервісний Центр у Києві та прилеглі населені пункти: Білогородка, Безуглівка, Боярка, Борщагівка Петропавлівська, Бориспіль, Борщагівка Софіївська, Бортничі, Бровари, Велика Олександрівка, Буча, Велика Димерка, Віта Поштова, Вишгород, Васильків, Вишневе, Ворзель, Гора, Гостомель, Горенка, Глеваха, Гореничі, Гатне, Димер, Дмитрівка, Зазим'є, Забуччя, Ірпінь, Калинівка, Козин, Капітанівка, Конча-Заспа, Круглик, Коцюбинське, Квитневе, Крюківщина, Канадське село, Красилівка, Княжичі, Мила, Лісники, Мощун, Мироцьке, Михайлівка-Рубежівка, Осещина, Обухів, Погреби, Пухівка, Перемога, Погреби, Новосілки, Рожівка, Немішаєве, Святопетрівське, Стоянка, Українка, Святопетрівське, Ходосівка, Скибин, Хотів, Чайки, Шевченкове, Чубинське, Щасливе, Чабани). В\із усіх інших міст/центрів/регіонів доставка має відбуватись компанією «Нова Пошта».

При відправленні Клієнтом інструменту в Сервісний Центр ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД», відправка має відбуватися за адресою Київ, вул. Олекси Тихого, буд.103 за рахунок ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД» за умови виконання доставки компанією «Нова Пошта». Розрахунки з іншими транспортними компаніями по доставці інструменту в Сервісний Центр клієнт проводить за свій рахунок.

Доставка тільки гарантійного сервісного інструменту клієнтам проводиться за рахунок ТОВ «Хілті (Україна) Лтд».

Доставка клієнтам сервісного інструменту після платного ремонту проводиться за рахунок клієнта шляхом включення в рахунок вартості доставки в обидва кінці з урахуванням попередніх пунктів. Повторна відправка інструменту (в разі, якщо перша доставка за запитом клієнта була оформлена до складу перевізника «Нова Пошта», та клієнт не отримав інструмент протягом 5 днів і він повернувся в Сервісний Центр) відбувається за рахунок клієнта за адресою, вказаною клієнтом. 

Здати інструмент в ремонт

Зверніть увагу!

 

  • У випадку повернення посилки в Hilti Центр (м. Київ, вул. В.Хвойки, 15/15) та Центральний склад (Київська область, смт. Білогородка, вул. Компресорна, 3, склад «ДБ Шенкер».)  через НЕ забір отримувачем товару протягом 7 календарних днів на відділенні Нової Пошти, повторна доставка назад клієнтові-одержувачу буде відбуватись за його рахунок (отримувача). У випадку помилки зі сторони відправника, оплата повторної доставки відбувається за рахунок Hilti.
  • У випадку переадресації, якщо така посилка вже покинула Hilti Центр або Центральний склад компанії Hilti, вартість переадресації посилки відбувається/покривається за рахунок отримувача.

Вартість доставки сервісних товарів/інструментів по території України

Умови доставки інструменту  Вартість доставки в грн. без ПДВ в обидва боки
Доставки інструментів за актами сумою до 5000 грн. без ПДВ (за виключенням випадків важких інструментів, критерії яких наведені нижче)                    200
Доставки інструментів за актами сумою від 5000 грн. без ПДВ (за виключенням випадків важких інструментів, критерії яких наведені нижче)                    300
Доставка містить інструмент(и) від 30 до 100 кг                    500
Доставка містить інструмент(и) більше 100 кг                   1000

Поділитись