- Головна сторінка
- Підтримка та бібліотека
- Інформація
- Доставка
- Доставка при сервісному обслуговуванні
Доставка при сервісному обслуговуванні
Hilti організує забір інструменту в Сервісний Центр у Києві та прилеглі населені пункти (Білогородка, Бортничи, Борщагівка Софіївська, Борщагівка Петропавлівська, Бровари, Буча, Віта Поштова, Вишневе, Вишгород, Гора, Зазим'я, Ірпінь, Погреби, Щасливе, Чабани, Велика Димерка, Бориспіль, Калинівка (Васильківськаий район).
При відправленні Клієнтом інструменту в Сервісний Центр ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД», відправка має відбуватися за адресою Київ, вул.Олекси Тихого, буд.103 за рахунок ТОВ «Хілті (Україна) ЛТД» за умови виконання достаки компанією «Нова Пошта». Розрахунки з іншими транспортними компаніями по доставці інструменту в Сервісний Центр клієнт проводить за свій рахунок.
Доставка гарантійного інструменту клієнтам здійснюється компанією «Нова Пошта» за рахунок Hilti.
Доставка клієнтам інструменту після платного ремонту проводиться за рахунок клієнта шляхом включення в рахунок вартості доставки в обидва кінці. Повторна відправка інструменту (у разі, якщо перша доставка за запитом клієнта була оформлена до складу перевізника «Нова Пошта», та клієнт не отримав інструмент протягом 5 днів і він повернувся в Сервісний Центр) відбувається за рахунок клієнта за адресою, вказаною клієнтом.
Вартість доставки інструменту
Умови доставки інструменту | Вартість доставки в грн. без ПДВ в обидва кінці |
---|---|
Доставки інструментів за актами сумою до 5000 грн. без ПДВ (за виключенням випадків важких інструментів, що наведені нижче) |
200 |
Доставки інструментів за актами сумою від 5000 грн. без ПДВ (за виключенням випадків важких інструментів, що наведені нижче) | 300 |
Доставка містить інструмент: TE-3000, DST-10, DS-20, DS-32 | 500 |
Доставка містить інструмент: DLP-32, DSWS-15 |
1000 |