- Головна сторінка
- Управління продуктивністю
- Рішення Hilti
- Управління парком обладнання
- Hilti ON!Track — система управління активами компанії
- Опис та умови послуг HILTI ON!TRACK
Опис та умови послуг HILTI ON! TRACK
1. ОПИС І УМОВИ ПОСЛУГ HILTI ON!TRACK
1.1. Послуги Hilti будуть надані Замовнику відповідно до форми замовлення до Договору підписки на послуги HILTI ON!Track ("Договір"). Послуга складається з (i) Програмного забезпечення та (ii) підтримки, як описано в Договорі.
1.2. Програмне забезпечення складається з
1.2.1. Веб додатку
a) Управління активами
b) Управління запасами
c) Відстеження активів
d) Управління технічним обслуговуванням
1.2.2. Мобільного додатку
a) Управління активами
b) Управління запасами
c) Відстеження активів
d) Управління технічним обслуговуванням
e) Безпека
f) Сканування скан-кодів
g) Фонове сканування
2. ОСОБЛИВІ УМОВИ ПОСЛУГ
2.1. Доступ до ПЗ. Постачальник послуг повинен надати доступ до ПЗ після завершення процесу впровадження.
2.2. Авторизовані користувачі. Авторизованими користувачами є співробітники Замовника.
2.3. Період отримання даних. По закінченню терміну дії Договору, Замовник несе відповідальність за попереднє вилучення даних. Постачальник послуг видалить дані через [30] днів після закінчення терміну. Дані Замовника більше не зможуть бути відновлені після закінчення цього періоду.
3. ПАКЕТИ ON!TRACK
Щомісячні виплати по пакетам ON! Track, без урахування ПДВ, вказані в таблиці нижче. ПДВ додатково застосовується відповідно до чинного законодавства України.
Пакет Базовий ON!Track включає:
- Управління активами
- Управління активами
- Управління кількісними матеріалами
- Звіт за вартістю активів
Пакет ON!TRACK | Lite | Pro |
---|---|---|
Щомісячна вартість в грн., без ПДВ | 2 500 | 4 166, 67 |
4. СИСТЕМНІ ВИМОГИ
Щоб мати можливість впроваджувати, використовувати і керувати Послугами, Замовник повинен переконатися, що системи, мережі та / або пристрої відповідають наступним системним вимогам:
Microsoft® Internet Explorer® | Microsoft® Edge | Google Chrome™ | Apple® Safari® | ||
---|---|---|---|---|---|
Додаток ON! Track (веб додаток: комп'ютер або ноутбук) |
IE 11+ |
40.x+ |
v26+ |
v57+ |
11.x+ (MAC OS only)
|
Сумісна ОС | Сумісний браузер | Мінімальна швидкість мережі |
Мінімальний тарифний план * Залежить від використання
|
Мінімальна RAM (оперативна пам'ять) |
Мінімальне місце для зберігання * Залежить від використання |
|
---|---|---|---|---|---|---|
Додаток ON!Track до смартфона |
Android 5.0.0 та вище; |
N/D |
3G та вище |
500 MB / місяць |
2GB |
200 MB |
5. ОБМЕЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ
При використанні Послуг, Замовник повинен повністю дотримуватися наступних обмежень у використанні і несе повну відповідальність за виконання заходів щодо зниження ризиків, докладаючи всіх зусиль, щоб уникнути будь-якого потенційно невірного використання:
Всі активи слід використовувати відповідно до принципів і правил безпеки, а також відповідно до технічних інструкцій виробника, інструкціями з експлуатації, монтажу та збирання і т. д., які повинні суворо дотримуватися. Будь-які Активи в програмному забезпеченні, засновані на даних, які вводить Замовник. Отже, Замовник несе особисту відповідальність за відсутність помилок, повноту і актуальність даних, які введені Замовником. Крім того, дані в Програмному забезпеченні, можуть не відображати всі дані, необхідні для оцінки стану / моніторингу Активів. Таким чином, Замовник несе особисту відповідальність за відсутність помилок, повноту та належності Даних Замовника, що підлягають введенню. Дані, що містяться в Програмному забезпеченні, можуть не повністю відображати дані, необхідні для визначення стану справності / спостереження за Активами. Програмне Забезпечення є тільки засобом допоміжного контролю, і не гарантує відсутність помилок, повноту відомостей об Активах, відповідність цілям. Клієнт несе виключну відповідальність за належне спостереження за обладнанням, що містить: 1) календар технічного обслуговування, 2) обслуговування протягом терміну експлуатації і 3) спостереження за фізичними об'єктами за певним графіком.
6. ЗАХИСТ ДАНИХ
7. ПРОФЕСІЙНІ ПОСЛУГИ
7.1. Аналіз парку активів. Послуги аналізу виконуються постачальником послуг на території Замовника. Вони можуть включати в себе наступні види діяльності:
- Оцінка статус-кво Замовника щодо відстеження та управління будівельними активами.
- Визначення областей для поліпшення процесів відстеження та управління будівельними активами.
- Кількісна оцінка потенціалу економії за рахунок впровадження відповідних сервісних модулів від Постачальника послуг.
- Формування структури клієнта (створення локацій, активів, співробітників) в системі ON! Track
- Навчання налаштування та використання веб-версії та / або мобільного додатка
- Активація акаунта в системі ON! Track з наданням доступу адміністратору аккаунта (будь-яка відповідальна особа за вибором Клієнта)
- Формування структури клієнта (створення локації, активи, співробітники) в системі ON! Track
- Навчання процесу маркування активів і використання придбаних у Постачальника матеріалів
- Додавання активів в програмне забезпечення ON! Track
- Базовий тренінг по системі ON! Track для адміністратора і користувачів
Вартість послуги «Впровадження» в комплексній (пакетній) пропозиції:
Найменування послуг |
Вартість, грн без ПДВ |
---|---|
Аналіз процесів управління активами: •Збір данних •Перевірка можливостей •Планування впровадження
|
7 500 |
Налаштування системи та проведення навчання: •Внесення даних в систему •Навчання маркуванню та корисутванню системою |
9 166,67 |